Projekt pn.: „Ekspansja eksportowa na nowe rynki zbytu, w tym rozwój marki SAMANI”
w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Wkład Funduszy Europejskich:
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wysokość dofinansowania wynosi 461.805,00 zł, co stanowi 85,00% kosztów kwalifikowanych projektu.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi 543.300,00 zł.
Okres realizacji projektu:
Planowany termin realizacji projektu od 1 lipca 2018 roku do 31 grudnia 2019 roku.
Cele projektu:
Celem projektu jest wprowadzenie marki SAMANI na rynki zagraniczne – pozyskanie nowych klientów oraz nowych rynków zbytu, co ma prowadzić do stabilnego poziomu przychodów z eksportu.
Planowane efekty:
Efektem realizacji projektu będzie zwiększenie rozpoznawalności marki SAMANI w szczególności wśród stolarzy, projektantów, architektów, ale i wykonawców oraz producentów mebli kuchennych w takich krajach jak: Indie, USA, Chiny, Hongkong, Rosja, Turcja, czy Niemcy, Włochy, Szwecja.
Projekt prowadzić ma również do nawiązania trwałej współpracy B2B i pozyskanie partnerów poza Polską.